هتل نور مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

هتل نور مشهد

معرفی : هتل نور یکی از هتل های سه ستاره شهر مشهد است که در سال 1386 در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم افتتاح شد. این هتل در سال 1390 برای ارائه خدمات بهتر به شما مسافران تور مشهد بازسازی شد. در این هتل 87 واحد اقامتی وجود دارند که می توانید آن ها را به صورت BB یا فولبرد رزرو نمایید.

نرخ ویژه هتل درویشی 

قیمت هتل درویشی 

تور مشهد هتل درویشی پاییز 97 

تور مشهد هتل درویشی مهر 97 

تور مشهد هتل درویشی نوروز 98

هتل نور مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع دو تخته ، سه تخته و آپارتمان هستند که در آن ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون،‌ سیستم تهویه مطبوع،‌ تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع،‌ کمد لباس و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارد.

امکانات هتل : لابی، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، چایخانه سنتی،‌ تاکسی سرویس، خدمات تور، خدمات بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات برای معلولین، پارکینگ،‌تشریفات ویژه ، روم سرویس، لاندری

هتل نور مشهد

رستوران هتل : رستوران هتل با ظرفیت 250 نفر در طبقه اول قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می شود. کافی شاپ این هتل نیز در لابی قرار گرفته است. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در میدان بیت المقدس به سمت خیابان خسروی نو قرار گرفته است و ورودی باب الجواد حرم مطهر امام هشتم در نزدیکی آن قرار گرفته است. هم چنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر مشهد 10 کیلومتر و تا ایستگاه راه آهن شهر مشهد 3 کیلومتر است. 

هتل نور مشهد

پیشنهاد ما : اگر در میان هتل های نزدیک حرم جست و جو می کنید هتل نور می تواند یکی از گزینه های مناسب پیش روی شما باشد که علاوه به نزدیکی به حرم ، دسترسی بسیار خوبی به دیگر نقاط شهر نیز دارد.

 





:: موضوعات مرتبط: هتل های مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های لوکس مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: